Hej jag säljer mig!

Jag är 22 år.

Pluggar andra året till Arkitekt på KTH.

Jobbar vid sidan i en mycket trevlig butik på Nybrogatan 3, butiken

heter Fired Earth och vi sysslar med exklusivt handgjort kakel, golv och

inredningar inriktat på Kök och Bad.

Jag trivs med båda delarna mycket bra!

Jag bor själv i en näst intill egen designad lägenhet i city.

Jag har ambitionen att få skapa och uttrycka mig på så många

sätt som möjligt. Hah, låter kämpigt men tyvärr har det alltid varit så

för mig.

Här nedan i ARKIVET: "Illustrationer av mig" har jag lagt upp några illustrationer som jag gjort.


Varsågod och kika!

Mvh

Andreas.

nås enklast via mail:
[email protected]













=^,,^=

~










.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det där sant?
I så fall lever du mitt drömliv.
Coolt.

2007-05-08 @ 14:35:27
URL: http://hemlighet.blogg.se
Postat av: cleo

Fired earth, de har så mycket vackert. Ibland fastnar jag på bilder av mosaik därifrån och bara drömmer om olika sätt att använda det i kreativa ögonblick. Kommer det några bilder på Din lägenhet? Det vore kul. :-)

2007-05-29 @ 08:53:10
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0